سال نو مبارک
بر آن شدم تا مطلبی در وصف مسائل جاریه درج کنم ، لکن و اما زیاد داشت
بر حسب وظیفه خاطر دوستان بر ما عزیز آمد ،
کم و زیاد کردم ، لاجرم به این جمله رسیدم :
سال نو،بر همگان مبارک باد
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و هفتم اسفند ۱۳۹۱ ساعت 10:32 توسط خرس خوانسار
|
این تار نگار هویت شهر مرا به نیکی کوک می کند