تویی که آمدی و مرا میخوانی

با تو هستم

تویی که حرمت مرا شکستی

با تو هستم

تویی که در امتداد قلب مهربانت شکوه محبت آشکارست

با توهستم

تویی که سکوت درون سینه ام را میشناسی

با تو هستم

چرا آمدی ؟

مگر نگفتم لطفا نخوانید ؟

مگر فریاد نزدم که خواندن من جرم است ؟

مگر نه اینکه سکوت هم مجازات دارد ؟

چرا خواندی ؟

با تو هستم ؟

با تو هستم

با تو هست

با تو هس

با تو ه

با تو

با ت

با

ب

.