همراه شو عزیز

کین درد مشترک  ...

هییییییییییییییییییییییییسس

داری چی میگی ؟

چطور جرات میکنی ؟ نمیترسی ؟ درد چی ؟

اینارو کی یادت داده ؟

چرا اون روز که همه گفتند، تو خفه بودی ؟

چرا امروز که همه خفه شدند، تو میگی ؟

اووووووووون همه نشد ، تو تنهایی میتونی ؟

خدا این چه سریست که خلق در اشتباه و گناهند و نا گاه رسولی

آنچه روایت دورانها بوده را تحقیر می کند و به نام نامی تو هرآنچه

بخواهد می نگارد .

عدل توست ، پروردگار عالم که بشر را دریده کرده ؟

حکمت توست که خلق، گناه کار زمان باشد ؟

عصمت توست که گناه گناه کاران را معصوم میکند ؟

شاید قسمت من است که باید آلوده بمیرم .

اینجا همه روح نجابت و سخاوت و عدل و انصاف و برادری و برابری را میخرند

تا در جسم بی روحشان کنند و چنان شمایل انسانیت را به خلق تف

می کنند که گویی پدر جدشان آدم بوده .

و من که هیچ در کف ندارم برای فروختن به مخلوق دست خلق ، بهتر که نباشم .

و تو بدان ای دردپرست بشر ، فرصت جبران خطا در مکتب انسانیت ما بی نهایت باشد

و کریمی خواهی تو ، تا خطایت بپذیرد .

شعاری نو در اندازید ای خفتگان .